Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Jdete k ní a řeknete: "Jsem perfektní v posteli." To je direct marketing. Jste na večírku s partou přátel a uvidíte sexy dívku. Jeden z vašich přátel k ní půjde, ukáže na vás a řekne: "On je perfektní v posteli." Tomu se říká reklama. Na večírku spatříte krásnou dívku. Jdete k ní a vyžádáte si její telefonní číslo. Druhý den na to číslo zavoláte a řeknete: "Jsem perfektní v posteli." To je telemarketing. Na večírku zahlédnete fantastickou dívku. Jdete k ní a nabídnete jí drink. Přitom jí upravíte šaty a lehce zavadíte o ňadro. To jsou public relations. Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Přijde k vám a řekne: "Slyšela jsem, že jste perfektní v posteli." Tomu se říká branding. Na večírku poznáte velice pohlednou dívku. Jdete k ní a umluvíte ji, aby odešla s vaším přítelem. To je činnost obchodního oddělení. Váš přítel ji nedokáže uspokojit a zavolá vás na pomoc. To se nazývá technická podpora prodeje. Jedete na večírek a cestou si uvědomíte, že ve všech domech v ulici bydlí jistě krásné dívky. Stoupnete si do prostředku ulice a křičíte: "Jsem perfektní v posteli." Tomu se říká spam. Atraktivní dívka cíleně vyhledává na seznamce. Na prvních místech se jí objevují placené ("topované") inzeráty solventních podnikatelů a manažerů. To se označuje jako placené kampaně ve vyhledávačích. Znuděná ošklivá holka brouzdá po internetu. Náhodou objeví blog znuděného ošklivého blogera. Tomu se říká SEO.